Zion River Resort

12 april 2015 - Virgin, Utah, Verenigde Staten

Zondag 12 april

Vandaag pakken we de boel weer op en gaan we op weg naar het Zuiden. We besluiten naar een camping dichtbij Zion te gaan zodat we ook nog even een bezoekje aan Zion National Park kunnen brengen. Het wordt Zion RV Resort in Virgin, een camping die we 2 jr geleden ook bezocht hebben.

Het is prachtig weer, we ontbijten buiten, skypen nog even met de kids en gaan op weg. Eerst een stuk op de Interstate 15 en daarna een afslag richting Zion National park. Het is een prachtige route langs schilderachtige plaatsjes en na ongeveer 3 uur rijden komen we op de camping aan. Die is inmiddels veel meer begroeid en veel groener.

We nemen een plekje met de Virgin River achter ons en installeren ons lekker in de zon. Ik check nog even of er hier caches in de buurt zijn en er blijkt op ruim 600 meter een te zijn. We wandelen die kant op en na wat gezoek met garminnavi vindt Robbin uiteindelijk de cache. Team Bekker kan er weer eentje loggen.

Het is een leuke levendige camping. Veel gezinnen met jonge kinderen die spelen en de camping rondfietsen. We besluiten nog een nachtje bij te boeken en morgen een paar mountainbikes te gaan huren.