Richting Sioux Falls

29 maart 2015 - Onawa, Iowa, Verenigde Staten

Zondag 29 maart

Vanmorgen mooi op tijd wakker dus tijd om te skypen met het thuisfront. Het was erg fijn om Viev en Juul even te horen en zien ipv alleen maar app contact. Ook Goldie

Na rustig douchen en ontbijten spullen weer gepakt en klaargemaakt voor de reis richting Sioux Falls. Het waait behoorlijk onderweg en het is een inspannende rit voor Robbin. Het landschap verandert weinig, wordt alleen wat heuvelachtiger en steeds minder bevolkt. We slaan af naar een dorpje Anita waar we de tank volgooien en ontdekken een bordje met Lake Anita Wildlife Management Area. Het blijkt een mooi groot recreatiegebied te zijn, met nu vnl vissers. We besluiten daar even te picknicken en vertrekken dan weer naar de Interstate 80. In het park kunnen we nog net twee herten ontwijken die voor ons de weg oversteken.

De wind maakt het rijden er niet gemakkelijker op en we gaan op zoek naar camping On-Ur-Wa RV Park in Onoma. Via de RV Parky app en Osmand navi vanmorgen al opgezocht voor het geval dat. Kwam nu uitstekend van pas. De camping is eigenlijk nog niet geopend, maar we kunnen gelukkig wel inchecken. De campingeigenaren wonen zelf in een RV, reizen ’s winters naar het zuiden maar zijn toevallig vroeg gearriveerd. We zorgen dat we dicht bij de sanitaire voorzieningen komen te staan en hebben mooi tijd om te chillen en te internetten.

De heren hebben vanavond gekookt. Net nog even gebabbeld met de campingeigenaresse. Zometeen gaan we filmpje kijken en voorbereidingen voor de reis van morgen treffen. Op richting Mount Rushmore. Kijken hoever we komen en welke campings er beschikbaar zijn.

1. Ditta:
    30 maart 2015
    hee Bekkertjes,
    we hebben jullie blog gevonden...
    veel plezier met jullie avontuur daar en we volgen jullie op de voet!!

groetjes van de de Rootjes!!
  2. Jacqueline:
    31 maart 2015
    Hoi luitjes,
    Leuk om jullie weer te volgen. Veel plezier en kijk je ogen uit.
    Groetjes Jacq
  3. Gerry:
    31 maart 2015
    Hallo allemaal, wij lezen jullie verhalen met veel plezier we blijven jullie volgen . Geniet ervan.gr Gerry&Jan