Rapid City

31 maart 2015 - Rapid City, South Dakota, Verenigde Staten

Dinsdag 31 maart

Vandaag op naar Rapid City. We zijn allemaal vroeg op en om 9.00 rijden we de Interstate 90 weer op. Het is een lange rit over kale heuvelachtige vlaktes. Gelukkig zien we nog wat moois en bekends: een afslag naar het dorpje Vivian. We zouden bijna afslaan…Dichtbij Rapid City veranderd het landschap en zien we wat meer gebergte en canyons verschijnen, wat het rijden wat plezieriger maakt.

Om 13.30 arriveren we in Rapid City en besluiten we eerst boodschappen te doen bij de Wallmart voordat we de camping opzoeken. Osmand navi helpt ons aan een Wallmart en we slaan flink wat in, inclusief BBQ.

De camping is idd tot onze opluchting geopend en we installeren ons tussen de Big Rigs (grote buscampers). We genieten van het prachtige weer, wijden het BBQ tje in en skypen nog met Viev en Juul.

Eindelijk even rustig aandoen. Morgen staat Mount Rushmore op het programma, mogelijk blijven we hier nog een nacht. We hebben inmiddels 1171 mijl afgelegd dus we kunnen wel een rustpauze gebruiken.