Camper ophalen

21 maart 2014 - Indianapolis, Indiana, Verenigde Staten

​We waren vanochtend allebei om 4.00 al wakker. Op tijd ontbijten en daarna met de taxi naar de locatie waar we de camper op konden halen. Het kantoor was een ware tegenstelling met de naam van de locatie: Villapark. Wat een smerig, oud hok! Gelukkig bleek dit niet representatief zijn voor de camper; we kregen een prachtige mooie zespersoonscamper mee met luifel en alles erop en eraan: magnetron, oven, koel-en vrieskast. Radio met boxen achterin en een flatscreen TV met DVD. Na uitleg konden we eindelijk om 11.00 vertrekken. Het was voor Kasper wel even weer wennen. Na 75 km inrijden door het drukke verkeer rondom Chicago hebben we een stop ingelast om boodschappen te doen bij de Wallmart, onze favoriete supermarkt van vorig jaar. Daarna weer snel de highway op richting zuiden, er heerste een straffe wind en tezamen met een slecht wegdek was  dit een intensieve rit. We besluiten om te overnachten in Indianapolis op Camping Lake Heaven Retreat. Om 19.30 checkten we daar in. Het blijkt dat we een tijdzone gepasseerd zijn en de klok een uurtje vooruit moeten zetten. Het is best vol op de camping, achteraf blijkt dat veel Amerikanen hier permanent wonen en er maar enkelen op doorreis zijn. Koffers uitpakken, eten koken, camper inrichten en dan is het alweer tijd om te gaan slapen.